Per tal de sol·licitar una nova alta o modificació de l'usuari Administrador d'Entitat al RPC, cal que ens enviïs el formulari d'alta del servei amb les dades del nou administrador, a través d'EACAT, de la manera indicada a la pàgina del servei Registre Públic de Contractes.
A través del mateix formulari pots comunicar la baixa d'un administrador, seleccionant "Modificació", en l'apartat "Administradors" mitjançant l'opció "Heu de donar de baixa un administrador?" podràs indicar les dades de l'administrador a donar de baixa.
Per protecció de dades de caràcter personal no es faciliten des del nostre Centre d'Atenció a l'Usuari dades relacionades amb les persones que estan donades d'alta a les plataformes, per la qual cosa, en cas de no conèixer aquestes dades des de l'òrgan de contractació, caldrà que ens envieu un formulari d'alta amb les dades d'un nou administrador d'entitat per tal que aquest accedeixi a consultar els usuaris de l'eina, un cop tingui assignat el rol.