A qui m’adreço si tinc dubtes?
T’ajudem a trobar el suport precís en cada fase:
Plataforma de Serveis de Contractació Pública
- Vull gestionar la publicació de contractes al Perfil de Contractant
Per incidències, consultes o propostes de millora, sobre el funcionament de l’aplicació de gestió de publicació de les fases de licitació pots adreçar-te als contactes de sota en funció del tipus d’ens al que pertanys:
- Vull saber més sobre les novetats de la Llei a PSCP
Per a consultar les novetats sobre les adaptacions de PSCP a la nova Llei de Contractes del Sector Públic (9/2017), pots veure la informació publicada al Blog de e-Contractació
Sobre Digital 2.0
- Tinc dubtes sobre l’alta al Sobre Digital 2.0
Consulta les novetats sobre la implantació de l’eina que permet la presentació de licitacions telemàtiques a través de PSCP al següent enllaç.
- Tinc consultes tècniques sobre el funcionament del servei
Per a consultes/incidències relacionades amb l’ús del servei, pots adreçar-te als contactes de sota en funció del tipus d’ens al qual pertanys:
- Suport a empreses licitadores:
Les empreses licitadores disposen del material de suport disponible en aquest enllaç. Aquelles empreses que tinguin incidències tècniques o dubtes que no es puguin resoldre amb la documentació disponible, hauran de contactar amb volsatres per tal que ens les traslladeu des del vostre òrgan de contractació a través del formulari de contacte. Consulteu més informació sobre el suport a empreses definit per l’ús de les eines de contractació en aquest enllaç.
Registre Públic de Contractes
- Tinc dubtes sobre l’alta del servei RPC
Per a consultes/incidències relacionades amb la gestió d’alta/baixa del servei, contacta a través del formulari corresponent:
- Tinc dubtes sobre la gestió d’usuaris del servei RPC
Consulta les indicacions del manual al respecte, i si encara tens dubtes o incidències, contacta a través del formulari corresponent:
- Tinc consultes tècniques sobre el funcionament del servei
Per a incidències amb l’RPC, i qüestions sobre les dades trameses i a informar, contacta amb:
Suport tècnic
Tinc dubtes sobre l’operativa del servei…
Per incidències, consultes sobre l’eina d’edició del portal o altres recursos del Consorci AOC o propostes de millora, pots posar-te en contacte amb el Servei de Suport del Consorci AOC a través d'aquest formulari:
Contacta amb Suport AOC
Informació bàsica sobre protecció de dades:
- Denominació de l’activitat de tractament: gestió de persones usuàries del servei de suport.
- Responsable del tractament: Direcció del Consorci Administració Oberta de Catalunya, c/ Salvador Espriu, 45-51. 08908 L’Hospitalet de Llobregat, rpd@aoc.cat.
- Finalitat del tractament: gestió de les peticions de suport fetes per les persones usuàries dels serveis de l’AOC i realització d’enquestes relatives al grau de satisfacció del servei de suport ofert.
- Base jurídica: tractament necessari pel compliment d’una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (RGPD: 6.1.e).
- Destinataris: no es fan cessions de dades.
- Drets de les persones interessades: sol·licitar l’accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament.
Informació addicional: si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar el següent enllaç: gestió de persones usuàries del servei de suport.
Horari: t’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius
Telèfons: 900 90 50 90 (gratuït) / 931 223 223 (trucades des de l’exterior)